Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy - ekologisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti kestäviä, tulevaisuutta turvaavia tekoja.

Ajankohtaista

7.10.2016 11.21

Työntekijätarina: Tyytyväiset asiakkaat ovat parasta

marjatta

Marjatta ja Jonas työskentelevät molemmat Kierrätyskeskuksen Itäkeskuksen kaupassa. Marjatta hoitaa pientavaroiden sekä astioiden hinnoittelua ja Jonaksen voi tavata kassalla

– Työssäni olen oppinut tavaroiden arvon, Marjatta kertoo. Hinnoittelu vaatii tarkkuutta, mutta onneksi internetistä löytyy paljon apua hintojen arviointiin. Työpäivät ovat todella kiireisiä, mutta tarvittaessa auttelen myös kassalla.

Jonas kertoo työpäivien olevan vaihtelevia ja täynnä yllätyksiä. Hän on oppinut paitsi tunnistamaan laadukkaat huonekalut, myös kierrätyksen merkityksen. Kaupan ekotukihenkilönä Jonaksen työhön kuuluu myös esimerkiksi sähkönkulutuksen ja roskien lajittelun seuraaminen sekä tietenkin tunkiolierojen ruokkiminen. jonas

Asiakaspalvelu on iso osa molempien päivää.

– Tyytyväiset asiakkaat ovat parasta. Hyvä palaute motivoi, sanoo Marjatta.

– Saan olla tekemisissä hyvin monenlaisten ihmisten kanssa. Kaikki ihmiset ovat erilaisia ja kuitenkin samanlaisia, Joonas miettii. Parasta työssäni ovatkin työkaverit. On kiva päästä vaihtamaan kuulumisia, koska töissä on monia ihmisiä samanlaisessa elämäntilanteessa.

Lue lisää työntekijöiden tarinoita >>


Palaa otsikoihin



Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä